2021 Power Up Youth Community Participatory Project Bookshop Talk1 - 合作運動同共享城市 - Part2

2021 Power Up Youth Community Participatory Project Bookshop Talk1 -  合作運動同共享城市 -  Part2

Power Up project既講座時間~Part2

我哋係六月期間好榮幸邀請到香港理工大學應用社會科學系博士鄒崇銘老師嚟呢度為我哋演講!

崇銘老師多年來一直致力與經濟社會學的研究同社區創新,當中共享香港同共享城市亦係佢撰寫嘅書籍之一。而今次佢會喺呢度同大家講一下「何謂合作運動同共享城市」,為我哋深入淺出咁樣解讀共享經濟如何能夠改變我地既社區,以及探討係呢個被約束規範的時代裏面,我們應該如何重拾人與人之間既聯繫,從而共同締造真正屬於我地既共享城市呢?

影片中崇銘老師將為大家解答~

記得睇埋Part 3吖!

日期:2021年6月12日
地點:塔冷通心靈書舍
講師:鄒崇銘博士

PowerYouthCommunity

Post a Comment

0 Comments